Cursos anuals i Espai Píndola

Els cursos anuals del Centre de Formació ofereixen aprenentatges continuats al llarg de tot el curs, amb continguts estructurats i un seguiment proper. Són propostes pensades per consolidar coneixements, avançar pas a pas i desenvolupar competències en àmbits com idiomes, competències digitals, formació bàsica i espais creatius. 

Una oportunitat per créixer amb ritme i constància.

Oferta formativa dels cursos 2025 - 2026:

Inici del cicle Salut i família. El camí de l'equilibri  

Aquest cicle de tallers proposa un recorregut vivencial a través del massatge, el moviment i l’acupuntura, des d’una mirada familiar, comunitària i accessible.
Hi ha programats tres tallers:

  • Massatge tradicional en família (dissabte 21 de febrer) 
  • Activa el cos i l'energia (dissabte 21 de març)
  • Acupuntura. Rodeja el drac (dissabte 25 d'abril)

Preus: 

3 tallers: 25 euros
1 taller: 10 euros

- Massatge tradicional en família

Aquest taller de massatge en família t’ofereix eines senzilles per relaxar el cos, calmar la ment i compartir temps de qualitat en família, amb tècniques per aplicar fàcilment a casa. Aprendràs a com utilitzar el massatge com a recurs diari per reduir l’estrès i enfortir els vincles familiars. El taller anirà a càrrec de professionals de LaVall - medicina tradicional xinesa

Centre de Formació d'Arbúcies - C/ Major, 2
21 de febrer
De 10 del matí a 1 del migdia
Places limitades
 

- Activa el cos i l'energia:

Viu l'experiència d'aprendre a controlar el teu cos, harmonitzar la teva ment i dirigir la teva energia vital. Una experiència oberta a totes les edats, per gaudir sol, en família o amb amics. A càrrec de LaVall - Medicina tradicional xinesa

Centre de Formació d'Arbúcies - C/ Major, 2
21 de març
De 10 del matí a 1 del migdia
Preu: 10 euros
Places limitades

- Acupuntura. Rodeja el drac:

Taller d'introducció teoricopràctic d'aproximació a l’acupuntura. 

Centre de Formació d'Arbúcies - C/ Major, 2
25 d'abril
De 10 del matí a 1 del migdia
Places limitades

 

Curs de plantes remeieres - D'abril a juny de 2026

Del 7 d’abril al 16 de juny

Cada dimarts d'1/4 de 6 a 3/4 de 7 del vespre

Descobreix el curs de temporada de plantes remeieres, una experiència pràctica i vivencial per reconnectar amb la saviesa de la natura i aprendre a cuidar-te de manera natural. Aprendràs a fer infusions, maceracions, xarops, pomades i tintures, integrant el coneixement de les plantes remeieres a la teva vida quotidiana de manera natural i conscient. Coneix, experimenta i crea els teus propis remeis naturals.